Bagiye 13+3 olduk doktor cinsiyet tahminde bulundu net söylemedi, çıkıntısı var dedi, erkek gibi ama siz şimdi balın falan patlatırsınız emin olmadan söylemiyorum haftaya gelin öğrenelim dedi bu haftada cinsiyet öğrenen annelerimiz var mı
gizgizz Bagiye bu grupta bikaç kere daha yazdım arkadaşıma da erken haftalarda erkek demişti kız çıktı :)
Derya183 Bagiye konudan bağımsız ama bişey sorucamda bende 13+3 günlüğüm bel ağrısı çok yaşıyorum bu haftada sendede durum aynımı
AyFa1608 Derya183 ara ara bel ağrısı kasık ağrısı normal canım. Rahim büyüdükçe kasık ağrısı oluyor ve ağırlaştıköa da bel ağrısı malesef. Ama dayanılmaz derecede falan olursa doktorumla görüş.
Sibel0812 Derya183 canım BNde aynı haftadayım belim kasıklarım çok kötü ağrı yapıyor dün gece hiç uymadım hastaneye gitti bu sabah acile bi sorun çıkmadı ama içim rahat etsin diye yarın doktora gidecem
Bagiye Derya183 hayır öyle bir şikayetim yok çok şükür ama kişiden kişiye değişir bence gebelik durumları ilk gebeliğimde çok aşırı mide bulantısı vardı bunda yok hiç bir belirti
Seevda58 guzelanne01_ banada 14 +4 ken kız dedı ama degısırmı dıye korkuyorum bır tane oglum hayırlısıyla bırde kızım olsun ıstıyorum
Esrakrhn Bagiye bana 12. Haftada kıza benziyor demişti doğru çıktı yani bence yüksek oranda doğru tahmin yapıyorlar tabi yanılma payı illaki olabilir sağlıkla doğsun minikler cinsiyet farketmez🥰
AyFa1608 Bagiye ben 14+2 de gittim geçen cuma. Sıpa göstermedi kendinidoktor kıza benzettim dedi baya uğraştık dönsün diye ama sonra bacaklarını iyice kapattı doktor sonra arada da kaldım acaba erkek mi ki diye dedi net bişey diyemedi malesef. Göstermiyor annesi bidahaki aya kaldı malesef dedi kadın karnımı sallaya sallaya bi hoş oldu ama dönmedi bıcırık. Bidahaki kontrolü iple çekiyorum bende 🥲
Derya183 Sibel0812 bendede aynı durum uyurken sıkıntı yaşıyorum dün kontrolum vardı herşey yolunda ama bel ağrısı ve baş ağrısı kasık ağrısı oluyor çok dokturun cevabını paylaşırsan sevinirim 🙂