Eveettt simdi hepinize açıklıyım neden olmadığını benim gibi sorun yaşarsaniz telefondan eczacının kafasını şişirerek halledebilirsiniz 🤣
Ben serklajlıyım zaten kendim gidemiyorum annem gitti sagolsun sağlık ocağına yazdirmis doktorum 2 kutu yazmis sorun cikarmamis eczaneye gitmis cocuk demişki sağlık ocagi doktorunun bu ilaci yazmaya yetkisi yok kadin dogum yazicak bunu yoksa veremem doktorumda yok izinde bende aradim eczaciyi yetkisi yok ne demek dedim sonucta saglik ocagi doktoru geneldir herseye bakar ve herkes yazdiriyo aliyo bi benmi alamiyorum dedim neymis efendim normalde sistemde doktorun sertifikasi otomatik olarak cikiyomus bunda çıkmamış yanindaki birine sormus o sistemden kendi secmis ozaman olmuş onaylanmis ama ben sabah 9.00dan bu saate kadar uğraşıyorum ve anca oldu sorun bundan ibaret ..