Selenayseviin 6+3 herkes kızın olcak diyor sizde durumlar neee ve siz ne hissediyosunuz anneler hissedermiş🙈🐣
Cdem21 Selenayseviin ben ilk hamile olduğumu öğrenir öğrenmez kız olacak gibi hissediyordum hamile kalmadan öncede erkek hissediyordum 😂34.haftadayım kızım olacak inşallah 🥰
Mtoksz Haftadayız erkek benim. Kız da çok duydum gerçekten hatta bana da duyan bu sene kız senesi dedi ama tutmadı 😂
Serapp777 Haftadayım bende kız hissedıyorum ama ilk bebegım olcak kız erkek hıc farketmez yeter ki sağlıklı ve hayırlı evlat olsun bebişlerimiz🙏🏻5 hafta sonra söylerim dedi dr cınsıyeti bakalım 😇
Ajdbddbsnan Selenayseviin erkek istiyodum ama icimden kiz gecmisti kizim olcak suan 23hafta 4 gunluguz ilkim oglan oda 5 yaşında
Gamzeerdgn Selenayseviin rüyamda kız gördüm kız hissettim ılk bı kaç hafta kız dediler sonra bızım kerata suprız yaptı oğlum oluyormuş 31 haftalık olduk
Citlembikk Selenayseviin bende 10 haftadayım hep kız istiyordum hatta rüyalarımda bile kız görüyorum ama bence erkek olacak benim çin takvimi Rus takvimi hep erkek çıktı 😅😅
KumsAlyaa Selenayseviin bencede kız senesi kimi duysam kız 😂😂 benimde kızım olacak Allah nasip ederse hayırlı sağlıklı olsun tek istediğim 🤲🏻🌹
2prensesannesiiii Selenayseviin rüyamda hep erkek bebe gördüm 11+2 yim dün dr kız gibi duruyor dedi burdaki arkadaşlarda baktı kız dedi prensesim geliyor galiba🥰🙏🏻 Çin takvimi de kız gösteriyor🥰
Citlembikk 2prensesannesiiii Çin takvimi doğru diyor çoğu insan ama bakalım bende 12 gün sonra gideceğim tam 12 haftalık olacağım belki öğrenirim cinsiyetini 🥰🥰😁
Gamzeerdgn 2prensesannesiiii hayır hıc yaşamadım kusma falan hıc bıseyden de tıksınme olmadı hakıle degılmısım gıbıydı