hulyaca silenceee 17 Kasım da 39. haftamda bu şekilde 2. doğumum başlatılacak inşallah. İlkinde de bu şekilde başlatmıştı doktorum 🥰
silenceee hulyaca benım 39+4 oldu cok kararsızım başlatsam mı korkuyorum kendi başlasın evde istiyorum sancı cekcegini bilerek hastaneye girmek beni ürkütüyor🥹🥹
hulyaca silenceee tabiki de kendi sancın başlatacak gitmek daha güzeldir ama fitil öyle damardan alınan suni sancı gibi bi anda yüklenmiyor sancısı vücuda. Daha yavaş oluyor. O yüzden korkmayın 🌺 ☺️
silenceee Gulcanozzz darısı başıma hala bekliyorum gelen giden yok haftaici gidicem bakalım cok sağolun ☺️