silenceee Benim durumum biraz farklı, yüksek riskli gebe olduğum için kan pıhtılaşmasından dolayı 37. Haftada doğumu başlatmak zorundaydılar doktorum en ufak riski alamazdı. Önce normal doğumu denemek istedik propess ve suni sancı ile, sancılarım arttı hatta yanlış hatırlamıyorsam 170 lerde filandı nst ama sakın korkmayın normal doğum sancısı dayanılmayacak birşey değil ben en yükseğinden yaşadım hemde 1,5 gün, ancak rahim açılmadı ,çünkü dediğim gibi erken bir doğumdu günüm gelmemişti. Epiduralim de takılıyken hemen sezaryen yapıldı çok rahattı hiçbirşey anlamadım doğumumdan. Bebeğimi bile kalkıp kendim aldım yürüdüm evde tüm işlerimi yaptım. Hiç endişelenmeyin pozitif düşünün ,normal doğum da sezaryen de başedilemeyecek bir şey değil ,hele kucağınıza yavrunuzu alınca 🥰