Ebrarabla_06 Sumeyyeabdi bizde asla kaynana kayın peder ismi konulmaz çok şükür ki ama yine de sen isim bulacaksın oda çok güzel
Busenrckr Sumeyyeabdi aynıyız canımm ama bizim normal doğum olacak inşallah sağlıcakla gelsin prenseslerimiz♥️♥️
Sumeyyeabdi Busenrckr inşallah canim benim sağlıcakla gelsin kızçeler 🥰ertesi gün adet ağrısı gibi agri hissettim geldi gecti geri yarın kesinleşeck bakalım günümüz
Busenrckr Sumeyyeabdi o sancı bendede çok oluyor hayırlısı bakalım ilk doğum yapan yine buraya gelsinn😍
Sumeyyeabdi Ebrarabla_06 en iyisi canim ay k3ske.hic koyulmqasa esim ısrar ediyor b3nd3 yaninw koyduğum ismi diyeceğim k3ndi diyorsa desin
Sumeyyeabdi Gzm012 yarasın ınsllalah bol süt vardır oğlanda onca sey ictim süt olsun diye 1 yaşına kadar emdi sadece 😃 Allah vergisi ne yapalım
Maliefem Sumeyyeabdi evet 4. Canim amin kuzum rabbim heoinize sagliklica hayirlisiyla kucağımıza almaya nasip etsin
Ozge_2022 Uygulamaya göre son 30 ama doktorum sezeryan istersen son 15 günün var dedi. Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin yavrularını🤲😊🌸