Sumeyyeabdi Maliefem ya 3 cm acilma mj varmış sağlıcakla gelsin bebiş o zaman sezeryan mi nornal mi geliyor yarın görüş günümüz biizmde 10gunu geçmedi ücret yok allahtan😃
Maliefem Sumeyyeabdi bizimde bugun görüş günüydü işte bizimde ucretsizdi😅😅 benim ilk sezeryan 2 ve 3 normal oldu insallah bu da normal olacak
Sumeyyeabdi Gzm012 tamm cnim yarın eksikler var depend emzirme sütyeni alt acma bezi falan onları alacağım
Gzm012 Sumeyyeabdi ben emzirme sütyeni almıyorum bana gereksiz geliyor belli birsureden sonra kullanılmıyor
Sumeyyeabdi _Meliss_ evet canim bende öyle ’ya oglani her gün sabah krese bırakıp geri 5te alıyorum Artik zorlanıyorum valla😃pazarda var yarın Bi de
Sumeyyeabdi Maliefem 4.cü mü bu 😃☺️ 36da kesinleşecek dedi iki gün sonra gitsem 240 verecem yarın gideyim dedim kesinlessin Art ık duruma göre sağlıcakla gelsin canim inslalah 🥰
Maliefem Sumeyyeabdi evet 4. Canim amin kuzum rabbim heoinize sagliklica hayirlisiyla kucağımıza almaya nasip etsin
Annesininportakali53 Sumeyyeabdi evet kuzum ilk heyecan dorukta iyice… 36+5 iz bakalım ne zaman gekecek hiç gelecek gibi hissetmiyorum
Sumeyyeabdi Annesininportakali53 bizde yarın 35+6 oluyoruz 😃ya ilk mi ne gzuel canim güzel heyecanlar o zaman🥰
Annesininportakali53 Sumeyyeabdi aramızda bir hafta var 🤣 evet ya asiri heyecanli hele son zamanlar olduğu için daha çok kavusma heyecanı var