yesimbalkan Doktorunuzu dinlemenizi öneririm gelişme geriligi devam ederse genelde sezeryan ile alıyolar burada önemli olan doğum sekliniz değil bebeginizin saglıgı ben 3 ay önce dogum yaptım 39. Haftada 2650 gram dogdu ama küveze bile girmedi cok sükür önemli olan saglıklı olması sonra o kadar cabuk büyüyolar ki hiç kafanıza takmayın dr ne diyorsa dinleyin gecmıs olsun