Merhaba anneler bugün doktor kontrolumde bebegın gelişimın geride olduğunu söyledi 37+4 deyiz ultrason da 35+6 haftalık görünüyor kalp atışında da düşme var dedı kılosu az 2700 dedı normal mi sızce normal doğum olacaktı ama kalp atışı yavaslamıssa sezeryan dedı ne yapmalıyım