_aysenur8mikail_ herşeye bu şekilde evham yaparsanız 9 ayınız zehir olur 🥴 her şeyden kararında ve az yediğiniz sürece birşey olmaz oturup tonlarca yemediğiniz için de bi sorun teşkil etmez kendini kısıtlama
muallimehanimmom5 Merve68681 anladım olan olmus kendinizi üzmeyin bir daha dikkat Li olun evde kendiniz bir güzel pişirip yapın bir şey olmaz inşallah
Bilgee_yel Merve68681 ben kurban bayramında nerdeyse bir tava yedim yedikçe yiyesim geldi kimse de bir şey demedi ve de çok şükür bir sorun olmadı