Merve68681 Arkadaşlar zararlı olduğunu bilmiyordum 2,5 aylık hamileyim sucuklu tost yedim kaç kere .çok zararlı dediler çok korkuyorum:(((((
denizarenmom Merve68681 bu kada abartmaya gerek yok bende 5 aylik hamileyim ama bu sabah kendi istegimle yedim
Kelebekk-0307 Merve68681 hamileligimde sucuğu çok tüketiyordm hicbir şey olmadi iyi pistiyse sorun olmuyor
Kayramomm Merve68681 bende yiyorum tabii kasap sucuğu fermente sucuk tuketmiyorum tost yapsrkende iyice pişirip öyle içine koyuyorum bir sorun olmadı şükür
Kelebekk-0307 Merve68681 korkma ya bir şey olmaz insallah ama bundan sonra dikkat etsen daha iyi olur
Btlklnc Merve68681 ben sucuk yıyorum valla iyi pişiriyorum ama sosis asla yemıyorum salam yemıyorum . Bırsey olmaz herhalde iyi pişirince
Merve68681 Armess_loya doğru söylüyorsun da artık geçti zaten bu saatten sonra pişmişsin de yemem ama yediklerim korkutuyor
nilsmomy Merve68681 önce sucukları pişirip tosta öyle koyun ben öyle yapıyorum içim rahat yiyorum🤌🏻🤌🏻
Merve68681 Kelebekk-0307 olmaz dmi yaa var mı böyle bişey başına gelip te sağlıkla çocuğunu doğuran merak ediyorum içim sıkıldı
Kelebekk-0307 Merve68681 bir kereden ne olcak bakteri riskinden dolayı zararlı zaten Allah korusun öyle bir şey olsa da belirtisi olur muhakkak çıkar yani anormal bir durum yoksa endişelenme
muallimehanimmom5 Merve68681 anladım olan olmus kendinizi üzmeyin bir daha dikkat Li olun evde kendiniz bir güzel pişirip yapın bir şey olmaz inşallah