Kubrabsyg45 yagizegemom doktorum kiloya çok karşı diyor ayda yarım kilo en fazla 1 kilo alınmalı, onun korkusundan dikkat ediyorum 🤦😀
yagizegemom Ebruliya oyy maşallah 🥲 ben daha kilosunu bilmiyorum en son 16 haftalıkken gitmiştim minikti o zaman daha çok merak ediyorum ne kadar büyüdü ne kadar kilo aldı daha da 20 gün var gitmeme 🫠
Pinkgold yagizegemom doktorumda öyle söylüyor 🙈 aslında çok yiyen biriyim öğünlerimi asla aksatmıyorum gecenin bi vakti makarna yiyorum 😂 böyle bi aşerme yok aşermelerim hep hamur işi ama 50 kiloda gidiyorum 😬
2022bebeki yagizegemom 28. Haftam +4 kilo ile devam 1 kilosu bebektir herhalde diye tahmin ediyorm cumartesi öğrenecegim onu da 🤣
yagizegemom Tiriri yediklerin bebişe gitmiş demek ki maşallah🌸 sağlıkla gelsin inşallah bişeyin kalmamış 🙏🏻