yagizegemom pnar-06 yaa az almışsın sen ne güzel 😂 bu arada sen Ankara’da mı oturuyordun sanki bi yorumda görmüştüm karıştırıyo da olabilirim🤭
Angel276250 yagizegemom hala hiç kilo alamadım bi yandan iyi boşver diyorum ama bi yandan acaba almam gerekiyor muydu diye düşünmeden edemiyorum . Haftaya kontrolüm var bakalım doktor ne dicek 🥰 bebeğimin gelişimi iyi olsun da inşaallah gerisi önemli değil🤲🥰