cansualisa ben kahvaltı yapıyorum aralarda bazen bir şeyler atistiriyorum çoğunlukla yemiyorum akşam yemeğini en geç 6 bucukta yeriz öyle aşırı derecede de yemem 2 tabak yediğimi hatirlamam yani ama 16 haftalik olmamiza rağmen çok şişiyorum ya 11 12 ye kadar devam ediyor şişkinlik