Kızlar akşam ekmek yemiyorum bir tabakla doymuyorum 2. Yiyorum sonra da şişiyorum benim gibi olan var mı kahvaltı edemedim bugün midem çok bulandı tatlı yedim kahveyle snra kuruyemiş patates kavurması şimdide barbunya 2 tabak şimdide şiştim yetersiz besleniyorum gibi geliyor ve hala bir yeme düzenim yok niye böyle oluyor anlamıyorum siz ne durumdasınız? 29+2 yiz