usenmedimyaptimbirvelet ben ramazanin basindayken 4 haftalik hamile oldugumu ögrendim bazatn tuttum bazen tutmadım bebege birsey olmaz allahın izniyle eyer kusmaniz vs varsa zaten oruc tutsak daha iyi. benimde borcum var dogumdan sonra insallah bende yapicam