usenmedimyaptimbirvelet Hamileyken oruç tutan var mı kaza oruçlarım var onları bu kışın tutmak istiyorum çünkü bebeğim allah izin verirse ramazandan hemen önce doğacak bir de onun kazaları birikecek bitirmek istiyorum bir zararını veya halsizliğini gördünüz mü ?
Alimm-5 usenmedimyaptimbirvelet Kuzum valla ben ramazanın başında hamileymişim bilmiyodum 30 gün boyunca tuttum bilmeden ama çok şükür ki bebeğe bişey olmadı kendim de çok halsizlik oluyordu bide çalışıyordum belki ondan evdeysen Bi gün dene olmazsa baktın çok halsizlik oluyo tutmazsın
Sarel usenmedimyaptimbirvelet hamileliğinizin durumuna göre değişebilir bence bu. Yani rahat bir hamilelik geçiriyorsanız belki zorlamaz ama zor geçiyorsa sizi çok zorlar. Veya bebeğinizin beslenme büyüme durumuna göre vs. Bence doktorunuza bir danışın. Eğer sakınca görmezse ara vererek denersiniz
Karadasesra usenmedimyaptimbirvelet bi dene canım tutabiliyosan devam edersin tutamıyosan kendini sıkma her bünye farklıdır
HSena38 usenmedimyaptimbirvelet Ramazan’ın başında öğrendim gebeliğimi tuttum şükür hepsini kendini deneyip ona göre tutabilirsin bence canım 😊🌸
Thaaa Alimm-5 ayyy bende gectgmz ramazan hamıleymısım meğerseö hepsnını tuttum bsy olmadı şükür 🙏 smdı 33 haftalık olduk bile🙏❤️☺️
usenmedimyaptimbirvelet Sarel haklısınız 6 gün sonra kontrolüm var zaten ona da danışayım ama rahat hamilelik geçiriyorum bende zorlanmayacağımı düşünüyorum bakalım ❤️
ayse07ali usenmedimyaptimbirvelet Ben de aynı sizin gibiyim Ramazandan önce doğum tutamayacagim yani oruçlarımı ara ara tutuyorum kaza oruçlarımı bir gün tutun deneyin kendinizi ona göre devam edersiniz
Thaaa ayse07ali ılk hamılelıgmdede hep tutmustm ozaman 5 6 aylıktım şükür rrabbım kolaylıgını veriyor🙏
323832 usenmedimyaptimbirvelet ilk hamileligimde 3 bucuk ayliktım o yazin sicaginda tuttum 2012 yıldıydı zorlanmamistim simdi de gecen seneden kalan 5 gün borcum var bende tutmayi düşünüyorum allah kabul ettiyse simdiye kadar hepsini tuttum borcum yok zaten doğumda nisan 10 da gözüküyor o zaman da ramazan ayi icinde olacak tutabilirsem o zaman da tutmayi planliyorum
usenmedimyaptimbirvelet 323832 evet hemde ezan erken okunuyor ya bu kışın bitirmek istedim allah nasip ederse🙏🏻
Y-S usenmedimyaptimbirvelet bir gün tutup bir gün ara verebilirsiniz ya da pzt perş günleri hem sünnet hem de sizi yormaz
323832 usenmedimyaptimbirvelet aynen canim kış gununde daha kolay oluyo tutmasi allah kolaylığını verir suyunu bol iç beslenmene dikkat et sorun olcagini sanmiyorum yine de doktora bi danış ❤
Nazendehanim usenmedimyaptimbirvelet yeni gebelikte sıkıntı olmuyor bebek kandan beslendiği için ama 3 aydan sonra su tüketimi bence çok daha önemli . Geçtiğimiz ramazan ben de hamileydim bayramda 8 haftalık falandim ramazan ayı boyunca tuttum sıkıntı olmadı .