SeymaYildizz bende çok sabırsızlanıyorum bugün kontrolüm vardı sancım çıkmadı 2 günde bir nst için hastaneye gidecekmişim yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik lütfen biraz daha sabret bazen bende kendimi çok bunalmış hissediyorum ama bebeklerimize güvenmemiz lazım onlar ne zaman gelmek isterse o zaman gelsinler hayırlısıyla 🤲 bırakalım da bedenimizdeki son anlarını bizim stresimizle değil de mutlu huzurlu sakin bir şekilde geçirsinler👼