Devrimuygar maalesef ki 40 haftayı geçen her bebek için endişeleniyorum, ve suni sancıyla doğumun başlatılması taraftarıyım. Olmaz denen şeyler binde bir de olsa görülüyor bazen. Tabi doktorlarımız daha iyi bilirler ama Bi tanıdığımın yaşadığı üzücü Bi olay oldu. Kontrollerinizi sakın ihmal etmeyin, mümkünse her gün gidin, çünkü bebeğin kakasını ne zaman yapacağı belli olmaz artık