Hanımlar şuan 28+6yım. Yoğun tempoda çalışıyoruz ve artık yormaya başladı karnım çok çıktı yoruluyorum. 32. Haftadan sonra devam edemeyeceğim. Bu izin 31+6dan sonraki gün mü yoksa 32+6da o hafta dolunca mı başlıyor ve bununla alakalı hastaneden bir belge alıp iş yerime vermem gerekiyor mu bilen var mı?