Eşini en iyi sen tanırsın, doğuma girdi uzaklaşmaya başladı vs yorumları bana uydurulmuş geliyor e sende doğuruyosun sonuçta sana niye büyük bi etkisi olmuyo. Yani birde yatak vs ayırmaya çalışan varmış doğumdan sonra ne alakaysa, evliliği mutlu olmak, mutlu etmek ailemizi genişletmek için yapıyoruz zaten madem eşim soğuyacak ne diye evlenip çocuk doğuruyoruz. Eşinizin zaten gözü dışardaysa bahanesi olmuş olur çünkü dışardaki kadınlarda doğurgan sonuçta onlara niye gözü kayıyor. Doğumda yanımda durmasını geçtim normal bi doğum olursa ilk 1 saat ten tene teması ailecek geçirmek istiyorum istiyoruz inşallah her şey gönlümüzden geçtiği gibi olur.