Duruyzc bence girmeli, yani gebe okulunda bi ebe öyle demişti eşleriniz doğuma girsin. Girsin ki neler yaşadığınızı neler çektiğinizi görsün. Size saygısı artar ve doğumhanede ilk anne çocuk bağı değil aile bağı kurulur demişti. Benim eşim saygısı olmayan bi insan değil zaten ama isterim yanımda dursun elimi tutsun 🙈