BAHAR25 eşim bana soyledı annende kal diye cunku hiç bişe yapamıyodum eşim gidip geldi anneme bide kanamam oluyordu yatmam gerekiyordu o yuzden annemde kalmam daha İyİ oldu allah razı olsun esim ve annem çok destek oldu o dönemde bana canım. Annen yakın mı aynı şehirde misiniz