sacmalamakizim Adabay1310 Gayet güzel artmış canım hayırlı olsun dış gebelik olsa bu kadar artmaz diye düşünüyorum.
Adabay1310 sacmalamakizim çok sağol canım Allah razı olsun yarın akşam son kez kan verecem güzel haberler alırım insallah
Erbe Adabay1310 iki kata bekleme canım ben 64 le öğrendim yavaş yavaş artı en son 400 kusurdu doktorum alttan muayene etti kese var dedi iki hafta snrada besni altı haftalıkken alttan kalp atışlarını duyduk biz
Adabay1310 Erbe valla çok umutlandim bunu okuyunca canım Allah razı olsun inşallah ben de cuma günü gidince keseyi görürüm
kubra9292 Adabay1310 gayet normal artmış 6. Haftadan sonra fırlamalar yaşanıyor artışta ama senin normal bir gebelik sğlıkla kucağına al inşallah
Adabay1310 kubra9292 inşallah canım çok teşekkür ederim yarın kan verecem hem korkuyorum hem heyecanlıyım