Yasemin97 Adabay1310 valla tam hatırlamıyorum ama benımde tam 2 kat artmamıstı bazen ben baya baktırmıstım artmıs tı sonucta hep ama senınde hep artmıs merak etme
Adabay1310 Yasemin97 inşallah canım normalde cuma gününe randevu almıştım belki değerim 1000i geçer de kese görünür diye ama artık ne yapsam hiç bilmiyorum
Adabay1310 Mozlemnur inşallah Allah razı olsun canım Rabbim hepimizin gönüllerinden geçeni hayırla nasip etsin
Adabay1310 Yasemin97 valla bilmiyorum ki canım kafam o kadar karıştı ki ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum çok büyük hayal kırıklığı oldu bana
EmineDefneGokce Adabay1310 hcg takibini bırakma canım 2 gün sonra tekrarla . Kötü diyemem dış gebelik hiç diyemem benim dış gebelikte değerim 2 kat arttı usg ile belli oluyor o
Adabay1310 EmineDefneGokce tamam canım çok sağol 48 saat sonra tekrar ederim zaten beklemekten başka çarem de yok gibi görünüyor
Adabay1310 ilaydaaltann_ yok canım cumaya sıra bulabildim dünden beri ağlıyorum ben hiç böyle az artacağını tahmin etmemistim
mrvsrcn Adabay1310 canım boşuna ağlayıp kendini de bebeğini de strese sokuyorsun herkes demiş bende deyim değerlerin gayet güzle artmış en az %60 artması gerekir senin son değerin %72 artmış ve bu yeterli stres yapma
Adabay1310 mrvsrcn canım çok sağol Allah razı olsun benim kafama takılan ilk baslarda 2 kattan fazla artıp sonra artış hızı düştü ya bugün aile hekimine sorduk dış gebelik olabilir dedi iyice moralim bozuldu
mrvsrcn Adabay1310 aynı hastane de aynı saatlerde mi verdiniz ? ne dış gebeliği canım daha kesen bile görünmemiş
Adabay1310 mrvsrcn canım sadece birini farklı hastanede verdim ama hepsini aynı saatte verdim cuma gününe randevu aldım sence kese görünür mü varsa