Ela-mina ben valla 10.haftadan beri kullanıyorum. Yani 2 aylıktan beri.. Ancak 5 aya gelene kadar günde 1 kere kremlenip yağlanıyordum. 5. ay ile birlikte sabah akşam kremlenip yağlanmaya başladım. Şu an 6.ay bitti 7den gün alıyorum arada bir öglen de karnıma yag sürüyorum. ama sabah ve akşam kapsamlı yapıyorum :D
Kullandığım ürünler: badger çatlak kremi (vazeline benziyor tamamen doğal), bio oil çatlak yağı, weleda çatlak yağı (tamamen doğal), bath and body works yoğun nemlendirici krem, vazelin. Bunların hepsini dönüşümlü kullanıyorum.