PINARPEKER KayserigeLini38 canım bide şey soracam biraz fazla oldu kusura bakma ama. ameliyattan sonra karnına bastırıp yada assaya elini sokup kanı bosaltiyorlarmis öylemi
KayserigeLini38 PINARPEKER el sokma falan olmadı bana karnıma hafif hafif masaj yaptı hemşireler acırsa söyle dediler ama acımadı
PINARPEKER KayserigeLini38 çok teşekkür ederim canım allah razı olsun. hakkını helal et.. inşallah hayırlı doğumlar olur bizimde inşallah
SevgiIbrahim Ayy cok sevindim sizin adiniza 😍 masAllah. Bende cokk korkuyorum yaa dogumdan.. 5 kasim dedi doktorum sezeryan istersem. Yarin tam belli olcak tarihi.. peki spinal ve epudral var anestezi haricii. O ikisi spinal epudral farki nasil oluo. 😞 gun yaklastikca kabuslar goruyorum..
Nnzhktt KayserigeLini38 allah analı babalı büyütsün inşallah biran önce baş ağrısından da kurtulursun umarım 🤗 pekii sütün hemen geldi mi
KayserigeLini38 Nnzhktt ameliyattan sonra bebeği getirdiklerin de hadi emzirelim dediler dedim hiç sütüm Yok gelmedi ki hemşireler şıktı göğsümü baktım geliyor 😊
Yapsemo Bende sizin gibi rahat geçirdim üstüne birde baş ağrım olmamıştı,😊 korkulacak birşey yok sezeryanda