beren22 Bende spinal sezeryan olmuştum iki ay önce. Korkulacak hiç bir şey yok. Hemencik yavrunuzu kucağınıza alıyorsunuz. Acı hissetmedim bende hiç. Doğumdan sonra başınızı sağa sola çevirmeyin yoksa baş ağrısı yaparmış diyorlar ona dikkat edin. Ve arkadaşında dediği gibi yürümekten hiç korkmayın ben hiç yatmadım neredeyse de siz benim kadar yapmayın tabi:)) su ve nescafe için bol bol ağrılara çok iyi geliyor. Güzel hayırlı sağlıklı doğumunuz olsun inşallah 🤗🤗