Citlembikk 1erkekkannesiiii evet ilk üç ayda çok çok önemliymiş anomalikler oluşabiliyormuş bebekte o yüzden riske atmak istemem bile bile hatta emziren anneler bile demiş süte geçiyor falan diye onu da bilmiyordum mesela
1erkekkannesiiii Citlembikk evet canım dıkkat etmek lazım bilmediğimiz çok şey var. Valla saçımda 4 parmak beyaz var boyatamıyorum aman neyse emzirme dönemi gelsin geçsin öyle diyorum 🥹 7 aylığız biz hala daha dikkat ediyorum doktorum da izin vermiyor zaten 😅
AyEmGul Citlembikk rica ederim. Hatta Sebamed markasına da bir bakın. Ayrıca bugün Tendyol’da indirim başladı bir bakın mutlaka. Hepsiburada ile karşılaştırın mutlaka. Bazen Hepsiburada daha uygun olabiliyor.
Citlembikk AyEmGul evet sebamedi duymuştum ama lazerden dolayı ter bezlerim bozuldu her rollon da iyi gelmiyor en son bitane bulmuştum onun içinde de alüminyum varmış maalesef bilseydim kullanmazdım ama sebamedi de araştıracağım
Citlembikk 1erkekkannesiiii evet ya bencede boşver biz kadınlar her haliyle güzeliz bebişlerimiz bi büyüsün o zaman herşey olur 🥰🥰
AyEmGul Citlembikk anladım, iyice araştırın o halde. İyi ve çok tercih edilen bir marka olduğu için önermek istedim. 🤭
eylulicten Mdorukk yok canim zaten her gun durmuyorsun haftada 2 kere yeterli ve bi iki hafta kullaninca birakinca zaten uzun sure kokmuyorsun 🌺
Mdorukk eylulicten direk terlemeyi kesiyor evet kullandım ve ben bir kere sürünce baya gitmişti ama zararlı olduğu için kullanmıyorum bıraktım