Merve201119 Yasmin86 11.ci haftada bana da çıkıntı var demişti doktor erkek desem diyemem kız desem diyemem erken daha demişti 12 de net kız dedi
Papatyarslan Yasmin86 Banada 9+4 te erkek demişti çıkıntıyı görüp ta ki 16.haftada başka bir doktor kız diyene kadar
Rabia04_09 Yasmin86 çıkıntı olmasına rağmen 2 ay kız dedi ve nedense ben hep erkek gibi gözüküyor diyordum ve erkek çıktı 😂
Yasmin86 Ultramommy 10 haftalık cıkıntı gördum erkege benzıyor ama cok erken haftaya gel tekrar bakalım dedı.Sizin bebıste cıkıntı varmıydı?Kac haftalıkken cıkıntı gördünüz?
Yasmin86 Merve201119 Pekı cıkıntıyı sizde gördunuz mu?Ve sızde cıkıntı olan resmı varmı?Ben en yukarıya attım benım bebısın resmını cıkıntı var yani sizikiyke aynımı?Kız demısya size☺️
Merve201119 Yasmin86 valla ben şuan 37.ci haftama girdim kuzum hiç hatırlamıyorum gördüm mü gormedimmi
Yasmin86 Merve201119 Yınede degısme ıhtımalı var demekki yarın kontrole gıdıcem bakalım yınede cok umutlanmayayımda☺️