pamukannesi25 kahvesever__ peki çatıyı ne zaman yaptılar onu yaptıktan ne zaman sonra suyun geldi nasıl oldu
pamukannesi25 Asi89 işte doğum süreci baştan aşağı bilinmezlik , herkeste farklı olduğu için insan dahada merak ediyo acaba benimki nasıl olucak diye 🤷🏻♀️ Umarım seninde herşey yolunda gider sağlkkla alırsın kucağına 🙏🏻🙏🏻
kahvesever__ pamukannesi25 35 haftalıken çatı muanesi olduğum 37+1 de sabah nişanım geldi gece suyum geldi bir 1 cm açılmam vardı bir gün sonra normal doğumla doğum 🤰🏻 yaptım
kahvesever__ Nesli3504 Doğumdan doğuma fark var canım senin ki kolay geçer inşallah 🙏 ben epidural olduğum biraz zordu benim ki açıkçası
cimcimemmmm pamukannesi25 tabi ki faydası var. Ben serklajliyim canim riskli gebelikti benim o nedenle hep yatarak geçti. Simdi de uzanarak geçiriyorum ben hareket etmiyorum yoksa erken gelecek biz ilaçlarla biraz durdurmaya çalıştık kasilmalarimi agrilarimi. Bi 37 felan bekliyoruz bakalım hayirlisiyla ne zmn gelirse artık
cimcimemmmm pamukannesi25 tabi ki faydası var. Ben serklajliyim canim riskli gebelikti benim o nedenle hep yatarak geçti. Simdi de uzanarak geçiriyorum ben hareket etmiyorum yoksa erken gelecek biz ilaçlarla biraz durdurmaya çalıştık kasilmalarimi agrilarimi. Bi 37 felan bekliyoruz bakalım hayirlisiyla ne zmn gelirse artık
pamukannesi25 cimcimemmmm ay inşallah sağ salim kucağını almayı nasip etsin Allahım 🙏🏻 Hepimiz için hayırlısı neyse o olsun valla çok stresli heycanlı bi süreç farklı bi kafa yaşıyo insan
Cgdm34 pamukannesi25 bende hareket etmıyorım pek ama 36. Haftadan sonra bende yuruyustu egzersızdı bıtkı caylarıydı merdıven in cık hepsıne baslayacam artık olursa olur olmazsa yapacak bır sey yok cnm🤗
pamukannesi25 Cgdm34 tabi başlamak lazım doktor bana 3 aydan sonra yürüyüşlerne başla demişti ama bellide olmuyo çok hareketli olup bi etkisini görmedim diyende var yani bilemiyorum doğum kapalı bi kutu ya herkesin durumu farklı hepimiz hakkında hayırlısı olsun sağ salim alalımda🙏🏻😌
cimcimemmmm pamukannesi25 aynen canim gun ilerledikçe heyecan artıyor 😍Amin hayırlısıyla alalim hepimiz kucağımıza ☺
Batur-Alp1 pamukannesi25 3 cm acilmam vardi kuzum bana da herşey Tamam bebek yerlesmis ağrın var hissetmiyor musun dediler yok dedim yatisim verildi sabaha kadar çatı muayenesi yapıldı yarim cm daha açıldı sancı filan yoktu geri eve yolladilar
pamukannesi25 Batur-Alp1 nasıl ya sabaha kadar çatı mı yaptılar bide 😳 nasıl dayandın of içim kötü oldu ee şimdi nasılsın kaçıncı hafta yada oldu mu doğum