pamukannesi25 Deneyimli annelerrr bilmediğim için yardımızına ihtiyacım var 🥺 37+4 teyim bugün nst de iki kere sancım çıktı ama ben hissetmedim ve ilk kez çatı muayenesi oldum 😥 1 cm açıklık olduğunu ve bebeğin kanala yerleştiğini söykedi doktorum. Muayeneden beri rahmimde bi değişiklik ağrı gibi bişey var ya çok kastığım için yada bilmiyorum sizde böyle olup erken doğum yapan var mı yoksa 40 a kadar böyle devam eder mi
kahvesever__ pamukannesi25 37 haftada erken değil ki bende o haftada yaptım kendinizi çok kastıysanız ondan olabilir
Maliefem pamukannesi25 sancinin 2 kere çıkması nst de sancı cikmis anlamina gelmiyor en az 3 4 kere olmalı 37 haftada zaten yerleşiyor genelde 1 cm aciklik açıklık değil zaten Vajinal muayene sirasinda kendinizi kastiysaniz agriniz olabilir hatta lekelenme böle görülebilir bu da normal Doktor sizi niye panik yaptı anlamadim herseyinuz normal😅
Cgdm34 pamukannesi25 canım 37. Hafta erken degılkı sen nıye bu kadar stres yaptın benım 35. Haftamdayım da sancım cıktı ☺️senın haftan bence gayet güzel ayrıcada bol bol yuryud squat yapsan ne bılıyım bazı caylar onerıyorlar onları ıcsen merdıven ınıp cıksan eger normal doguma musaıtsen kolay dogum yaparsın Allahın ıznı ıle bence bu kadar dert etme gerckten 37 etken degıl herkez 40 ta doguracak dıye de bır sey yok malasef 👍
Asi89 pamukannesi25 bende bi hafta önce hastaneye yatış yapmıştım benimde ağrım vardı ve 1cm acılmam vardı ama benim haftam küçük olduğu için bebeği tutmak için ilaç yaptılar 36+5im nts de sançım cıkmadı
pamukannesi25 kahvesever__ Evet erken değilmiş bekleniyomuş ama açıklık diyince acaba olur mu şimdi yoksa 40 a kadar bu açıklıkla gidebiliyor mu onu bilemedim🤷🏻♀️
pamukannesi25 Maliefem cuma günü gel bidaha bakalım dedi nst de sancı çıkarsa yine çatı yaparız dedi bide böyle konuşunca 40 a kadar durur mu yoksa yakında gerçekleşir mi onu bilemedim çünkü bazı kiişiler çatıda etki ediyo doğumu tetkliyo diyolar zaten az kaldı diye korkusu sardı yavaştan bide bugün böyle açıklık sancı falan diyince ‘dur noluyoruz daha 3 hafta vardı ya ‘ oldum 😄
silahatun Benim girdiğim nst makinası farklı mı acaba, 30-40a kadar sancı görünüyor , hemşireye bu değer doğumda kaç olur dedim, en az 90 olur dedi,2-3 defa falan gibi küçük sayılar konuşmadık hiç
pamukannesi25 silahatun silahatun benimde 40 lara falan çıkmış ben hiç hissetmedim 😄 banada 120 leri falan görülüyo doğumda dedi ama kimisi bunu bu haftalarda görüyo sanırım burda okumuştum sanki
kahvesever__ pamukannesi25 1 cm açıklıkla 40kadar gide bilirsin ama suyun fallan gelirse o zaman doğuma alılar
cimcimemmmm pamukannesi25 gidilebilir ama haftanız da gayet güzel. Diger annelerimiz bu haftalarda açıklık bekliyorlar ki egzersizlere baslasinlar😅 hareketsiz kalırsanız gidersiniz istediğiniz haftaya. 32. Haftamda 1 cm açıklık vardi suan 35 teyim 2 cm açıklık var
Ezgitas pamukannesi25 benim 35ten beri bir cm açıklığım var 39 oldum yüz kere de çatı muayenesi oldum hiç bi şey olduğu yok ne zaman gelecekse o zaman gelecek hiç sıkıntı yapma kendine 😊
Maliefem pamukannesi25 benim 30 da 2 cm acikligim vardi rahim agzim 20 mm düşmüştü 36 +3 de dogum yaptim endişe etmeyin ki haftanizda güzel doğum yapsanıza sorun yok
pamukannesi25 Ezgitas ya işte bana cumaya randevu verdi cumadan önce nişanın falann gelirsede haberm olsun dedi burda 1 cm açıklıkla doğuma gidenlerde oluyo okuyorum hani ani geldi panik bana 😄 açıklık falan beklemiyodum çünkü hatta çatıyıda haftaya yapar diyodum böyle olunca 40 ı beklemez mi acaba diyorum ama denildiği gibi belli olmuyo sanırım herkesin farklı bu bilinmezlikte daha çok heycanlandırıp korkutuyo ya 🥺😄
pamukannesi25 Cgdm34 valla normal isteyip normalide yaparım ederim diyodum ama şafak sıkıştırdıkça bana istemsizce korku geldi düşünme düşünme diyorum 😄 ama elimde değil saçma sapan bi şekilde korku geldi kızıyorum kendime . Bide hiç nstde çıkmadı sancı sancımda yok yani ve çok hareketliym yani asla oturmuyorum 7 kilo aldım zaten hareketten öyle oluncada acaba olur mu diye heycan bastı 🙄
pamukannesi25 kahvesever__ o zaman belli olmaz bebeğe bağlı demek ki yani anladığım 1 cmle doğuma gidende var son günü bekleyende 🙄
pamukannesi25 cimcimemmmm aa 32 de çatı mı yaptılar 😳 peki o süreden sonra dinlendin mi hep açıklık ilerlemesin diye yoksa normal rutinine devam mı ettin ? Ben çok hareketliym işte yani tüm hamileliğim süreci öyleydim herketli olmanın faydası var o zaman
Cgdm34 pamukannesi25 bende hareket etmıyorım pek ama 36. Haftadan sonra bende yuruyustu egzersızdı bıtkı caylarıydı merdıven in cık hepsıne baslayacam artık olursa olur olmazsa yapacak bır sey yok cnm🤗
Asi89 pamukannesi25 daha erken dedi canım en azından 38 i bitirmem gerektiğini söyledi dün köntröldeydim hala çiğerleri gelişmemiş 1-2cm le haftalarça bekliyen varmış
cimcimemmmm pamukannesi25 tabi ki faydası var. Ben serklajliyim canim riskli gebelikti benim o nedenle hep yatarak geçti. Simdi de uzanarak geçiriyorum ben hareket etmiyorum yoksa erken gelecek biz ilaçlarla biraz durdurmaya çalıştık kasilmalarimi agrilarimi. Bi 37 felan bekliyoruz bakalım hayirlisiyla ne zmn gelirse artık
cimcimemmmm pamukannesi25 tabi ki faydası var. Ben serklajliyim canim riskli gebelikti benim o nedenle hep yatarak geçti. Simdi de uzanarak geçiriyorum ben hareket etmiyorum yoksa erken gelecek biz ilaçlarla biraz durdurmaya çalıştık kasilmalarimi agrilarimi. Bi 37 felan bekliyoruz bakalım hayirlisiyla ne zmn gelirse artık
pamukannesi25 Asi89 işte doğum süreci baştan aşağı bilinmezlik , herkeste farklı olduğu için insan dahada merak ediyo acaba benimki nasıl olucak diye 🤷🏻♀️ Umarım seninde herşey yolunda gider sağlkkla alırsın kucağına 🙏🏻🙏🏻