Glbyrk evet kötü nenehatn hastanesi çok eski yatakları rahatsız pis ve odalar küçük ben kaldım bir gece en azından bu benim fikrim şu an buharada ki doğumlar hakkında da pek olumlu fikrim yok ama ordada doğuran bir çok insan var kişiden kişiye değişir