Glbyrk Bsrky Ben nenehatunda Özgür beye gittim ilk aylar sonra buharada Demet hanıma gittim ikisi de çok iyi doktor çok ilgileniyorlar tavsiye ederim ☺️☺️
Bsrky Nesoo 11 haftaligim.zeynep hanima gittim ilgi alaka sifir, arastirmayi oneriyo insanlar oradan dr bulmaya calisiyorum kendime.sizin kac hafgalik
Bsrky Glbyrk demet hanim hakkinda cok olumsuz seyler duydum o yuzden cok onyargim vardi malesef.buharanin ilgisinin eksik oldugunu dusunuyorum.simdiye kdr zeynep hanima gittim ama artik gitmeyecegim
Bu-Se Buharada Fatma hanıma gidiyorum.Fakat doğum için buharayı hiç tavsiye etmiyorlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Nesoo Bu-Se benim de o konuda kafam çok karışık. Ay sonuna nenehatundaki Ayşenur hanıma randevu aldım. Buharada mı yoksa nenehatunda mı Doğum yapsam bilemiyorum. Çok kararsızım cankm bende
Bsrky Bu-Se bende simdiye kadar buharaya gittim, zeynep hanima.memnun kalmadim.evet dogum icin oyle soyluyorlar o yuzden bende arastirmaya gitmeye karar verdim.onumuzdeki haftadan itibaren insallah arastirmayla devam edecegim
Bsrky Balll ben hic memnun kalmadim zeynep hanimdan, son kontrolumde de biraz tartismali gecti.o yuzden biraktim onu 😏
Bu-Se Nesoo gerçi biz daha çok küçüğüz 10+4 😊ama şimdiden düşünüyorum deneyimli arkadaşlar bize yardımcı olursa sevinirim.ayşenur hanım iyi bir doktor fakat hastane çok kötü 😞araştırma hastanesi daha iyi gibi geliyor bana
Bsrky Nesoo evet aysenur hanim gayet iyiymis ama bende hastaneden tiksindim ☹ dogum icin nenehatun diyorlar.
Nesoo Bu-Se canım araştırma hastanesinde prof hocalara gitmelisin. Muayene ücretleri 400 tl falanmış. Normal gittiğinde deneyimsiz asistanlar bakıyor maalesef
Nesoo Bsrky biz 34 ü de bitirdik canım. Fatma hanım aslında çok ilgili. Sen soru sormadan o anlatıyor herşeyi. Araştırmada asistanlar bakıyor. Prof hocalar çok pahalı
mehtap_28 30 haftalığım buhara da hümeyra hanıma gidiyorum Doğumum da orda olacak Allah nasip ederse ama neden doğumu orda tavsiye etmiyorlar acaba
Bsrky mehtap_28 benim arkadasimin dogumunda tatile cikmis humeyra hanim, birde direk sezeryana yoblendiriyor diyolar.duyumlarim sadece
Bu-Se mehtap_28 doğum bi an önce gerçekleşsin diye farklı müdehaleler yapıyorlarmış karna bastırma gibi tabi bilemeyiz belki olması gereken o ama benim gözüm korktu
Bu-Se İlkinde acemiydim ve bi gece nenehatında yattım töbe ettim.kürtajımı Metin bey yaptı mükemmel bir doktor ama oda normal doğum yapmıyor😞