echeveria Bat 20 siz hangi aşamadasınız. Benim yumurta bugün çatladı. Şimdi 14 gün mü bekleyeceğiz yoksa ovülasyon testi yapmaya devam mı Beratmomss
Beratmomss echeveria ben takip etmiyorum ki valla cnm uygulamaya göre 4 Kasım yumurtlama günüydu . Yoğun kasık ağrısı yaşadım ama neden bilmiyorum. Çatladıysa eğer takip etmene gerek yok . İnşallah güzel haberleri alırsın
Esyilmazz 20 Kasım benim cuma günü mikrocip aşılama yaptırdım insallah hayırlı haberler alırız hepimiz ❤️
Zeyno4224 Bat 7 kasımda hala regl olmadım ama 5 gün önce test verdim negatif çıkmıştı şimdide kaşık ve bel ağrım çok var ve göğüslerim acıyor sizce gebemiyim
gulseren23 aybarsaybuke Maalesef oldum 🥺Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah vardır Bi zamanı 🤲🌸