Deletedmom_85 uygulamaya göre takip ediyorum ben yumurtlama falan . Belli olmuyor ki ya ilk çocuğum adetim bitti duş aldım o ay tek ilişkimiz adet biter bitmez olmuştu öyle gebelik yaşadım yani . Uygulamaya göre sayarsak 4 Kasım ovulasyon günüm. Bu ay kasık ağrısı yaşıyorum ara ara kusma hissi bulantı oluyo bilmiyorum yumurtlamada oluyomu ama . İlk gebeliği 10 gün varken erken gebelik testi yaptım kıpkırmızı pozitif olmuştu silik bile değil. Beta 119 çıktı . Yani yine öyle olur diyerek 11 gün varken erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı ya niye böyle sabırsızım ki anlamıyorum gerçekten ruh hastası oldum millet ikinci çocuktan kaçar istemez ben yol gözlüyorum kaşınıyorum heralde bilemedim 😂😂