Duyguuuu sdkln Bende adetime 3 gun kala ayni degerde ogrenmistim gecesine hafif lekelenmem bile olmustu agridan sonra simdi 33. Haftadayiz insallah sizde sag salim kucaginiza alirsiniz 😊 bu arada 1 hafta sonra gittigimde deger yukselmis keseyide görmüştük sizde bekleyin en iyisi cunku yakin zamanda doktora gitseniz saglik ocagindaki gibi 1 hafta sonra gelin dicek 😊
sdkln Duyguuuu Maşallah seninde hayırlısıyla kucağına almak nasip olsun inşallah canım 🙏 Çok hafif lekelenme oldu dün akşam ama böyle duyunca içim rahatlıyo yalnız değilim o zaman ❤️ Çok teşekkür ederimm 😍
sdkln Deletedmom2224 Çok teşekkür ederim canım aminn inşallah 🙏🙏 Evet haklısın aslında bu sefer keseyi göremeyince daha stres olurum 😕 En iyisi tahlilde baktırmak ama doktor için biraz beklemek o zaman tekrar teşekkür ederim 😊
sdkln Medusa Medusa Evet bana da aynı gibi geldi ☺️ Benim ara ara çok şiddetli ağrım oluyo zaten adet dönemlerimi de ilaçla geçirirdim ağrıdan aynı o şekilde oluyo o yüzden korktum daha çok birde o karındaki şişlik bende de oluyo inşallah önemli şeyler olmasın hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsunda herşeye katlanılır 🙏😊
Leyla1995 sdkln 1 hafta sonra tekrar gittim 2 kati olmustu, suan 22 haftalik olduk cok sukur kızım icimde kIpır kıpır☺️☺️💕💕
Ayazfatos sdkln ne kdr umudu kirliyor dimj insanin negatif cikinca benim eger rabbi. nasip ederse 2. gebeligim olcak bilmiyorum ama cok istedim iste 8 gun varken test yaptgimda umudm bitmisti ama yazilari okudukca heycanim dahada artti bende haycanla bekliyorum 1 haftayi bakalim rabbim nasip edecekmi banada 🤲🤲🤲
sdkln Ayazfatos Ben son testi yaptığımda karnım çok fena ağrıyodu ve yarın nasılsa hasta olurum umudum yok diye yaptım ve 2. Çizgi yavaş yavaş belli olmaya başlayınca silikte olsa gözyaşlarımı tutamadım görünce ☺️ Seninde yaklaşınca çıkar inşallah canım 🙏
Leyla1995 Yelz_91 adettim 2 gun gecikmisti, kendimi iyi hissetmiyordum bi anormalik vardi gittim eczaneden test aldim yaptim, cok silik cikti nerdeyse gorunmuyordu o gun hastaneye gittim kanimi aldirdim hamile oldugumu ogrendim
Sibeldmn sdkln benim beta hcgm 77çıktı hamilesin dediler ve şuan Allah nasip ederse kasımda doğumum var sizde inşallah hayırlısıyla yavrunuzu kucağınıza alırsınız
sdkln Sibeldmn Ne güzel Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım ❤️ Benim de inşallah yükselir bu günleri görürüm 🙏🙏