sdkln ilk yaptırdığımda 80 çıktı, bu Pazartesi tekrar birtakım testlerle ona bakacaklar sanırsam 😊 başka test yaptırmadım, idrarda silik çıktığında 80 çıkmıştı işte muhtemelen tam benim baktığım dönemde baktınız siz de. Kasık ve karın bölgemle şişkinlik ağrı ve hafif kramp şeklinde seyretti ilk hafta, şu an daha hafif 😊