Platformda yeniyim ben de çok sigara içen biriyim 2.hamileliğim ilk çocuğumda gayet sağlıklı çok şükür. Sigarayı bırakamıyorum ne düşünürsem düşüneyim olmuyor ancak oldukça azaltıyorum hiç değilse bunu başarabiliyorum . Herkesin bünyesi farklı olduğundan herkes bırakmaya muhakkak başaramaz. Ancak doktorumun söylediğini söyleyerek bırakamayan anneleri rahatlatabilriim. Hiç olmuyorsa sadece 2-3 tane tamamını bitirmeden içilebilir. Herkese sevgiler.