Bişey olacağını zannetmiyorum demekle olmuyor maalesef. Tamam bağımlılık yaşamayan bilemez tabi ki. Ama bebeğe sigara ve alkol aşırı zararlı. Erken doğum,düşük riski ve bebekte oluşacak tüm sorunların başlıca sebepleri olarak gösteriliyor. Doğmuş bebeğiniz minicikken daha sigara içip gidip yüzüne dumanı üfler misiniz. Ağzı açıkken ya da. Ya yanında sigara içer misiniz en basidi. Hayır dimi. Umarım hayırdır cevabı. Ama daha beterini yapıyorsunuz ona şuan. Minicik gelişen bütün organlarına ki ciğerini geçtim. O çocuk da sigaraya bağlı sağlık sorunu oluşsa ilerde,oldu ki şanslısınız hamileyken sorun olmadı 5 yaşlarında sorun çıksa vicdan yapmicak mısınız ? Lütfen arkadaşlar. Benim en yakınım 17 senedir bağımlı gibi sigara içiyordu günde 2 pakete çıkmıştı son zamanlarda ama hamile kaldığını öğrendiği an bıraktı. Zorlanmadı mı evet. Ama eşine de evde içirtmedi kokusu gelip canı çekmesin die. Evladımdan önemli değil baş edicem bi şekilde dedi ve etti de. Tekrar düşünün derim.