Belinay0922 yanlış hatırlamıyorsam aynı durum bende olmuştu.
Adetim gecikmişti. Testlerde de negatif çıkıyordu. O yüzden doktora gitmiştim. Doktor, ultrason da bir şey görememişti. Yumurtalıklarım temiz çıkmıştı rahim duvarının kalınlaştığını söylemişti. Beta istemişti. Şimdi çok şükür hamileyim 🤲🏻 Rabbim isteyen herkese sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🥰