Esma-99 busraaunall vala ben unutmayı tercih ediyorum sanki hiç doktora gitmemişim gibi sakince beklemeye çalışıyorum çünkü diğer türlü ihtimaller beynimi yiyor acaba boş gebelikmi şöyle böyle beklemek zor gerçekten
busraaunall Esma-99 şöyle boş gebelik ve dış gebelik olmadığını belirtti ve benim düşük tehlikem var progestan kullanmaya devam etmemi söyledi
Esma-99 busraaunall içinizi ferah tutun o halde inşallah duyacaksınızdır kalp atışını duymanın 9. Haftaya kadar zamanı var
Citlembikk busraaunall en son ki adetin başlama tarihiyle hesaplanıyor. Mesela benim adetime göre 10+5 ama ultrasona göre 10 haftalık çıkıyor geç döllenme olabiliyormuş ben 6+4 te duydum kalp atışını çok az bi şekilde