Gebelik haftası nasıl hesaplanıyor acaba çünkü 17 Eylülde adet görmeye başladım 11 Ekimde hamile olduğumu öğrendim benim hesaplamama göre bebeğim 7 haftalık ama bebeğimin kalp atışlarını duyamadık bunu sebebi ne olabilir doktorumuz dış gebelik olmadığını belirtti kese var