Arzums eylulicten ay çok heyecanlı hayırlısı ile alın kucağınıza bizim doktorumuz bir şey demedi,sadece kasılma kanama su olursa gelin dedi ☺️
genccanne Arzums Merhaba benim 28 de baş geliş pozisyondaydı 32de gittim hala öyleydi sancım çıktı iki gün yattım durdurdular şuan sürekli yatıyorum 33deyim sürekli aşağı baskı oluyor hareket ettikçe canım acıyor inşallah bikaç hafta durur
MSultann Arzums Evet evet canım doktora bugün sordum çok baskı var diye artık yerleşiyor idrar torbasını sıkıştırıyor çok normal dedi.
Elisam123 Arzums baş yerleşmesi normal bişey doğum yine zamanında olur erken olmaz yani gayet sıradan sağlıklı bir gebelik olduğu anlamına gelir
Cgdm34 Arzums canım benımkınınde bası asagıda ama onemlı olan catı muayenesı eger catı mısyenesınden gecersek ınsallah normal yapabılırız bakalım🤗🤗🤗🤗
Arzums Cgdm34 inşallah burada çatı muayenesi yapmıyorlar doğuma gittiğimde bakacaklarmış o zamana kadar genelde kemikler açılmıyormuş doğuma hazır olmuyormuş o yanıltıcı olduğu için son dakikaya kadar bakmıyorlar 😑☺️