Hacer7 Asibayan benimde önceden 1 tane sivilce çıkmazdı ama şuan büssürüler önüne geçemiyorum resmen 😂 bu arada benim de kızım olacak 32+2
Deletedmom34 Asibayan Canım beni gören herkes güzelleşmişsin çok dedi ama kızım oluyor 😂 bence o hormonlardan
Harunnisa Asibayan kız bebekte cirkinlesilir erkekte guzellesilir yani iki kizim bir oglum dusunursek bana dogru oldu suan ikinci kızıma hamileyim suratim benekli tuval gibi sivilce dolu 😄😄 oglumda cok guzellesmistim