zuhaall Aslhn2101 ben hamile olduğumu bilmeden bütün değerlerime baktırmıştım çok fazla halsizlik ve uyku hali var diye şekerim sınırda çıkmıştı o zaman hamile olduğumu öğrenince doktoruma söyledim bu durumu şeker yükleme yaparız zamanı gelince dedi ben yaptırmayı düşünüyorum çünkü bana annemden genetik geçebilir diye şuan daha fazla dikkat ediyorum çıkmasın diye ama bakalım zamanı gelince ne olur bilmiyorum
Aslhn2101 zuhaall anladım canım hayırlısı olsun inşallah 🌸 ben de hamilelikten sonra kan değerlerine baktırdım açlık şekerim falan normal çıkıyor şu anlık sorun yok inşallah sonrası için de olmaz. Sağ salim kucağımıza alalım hepimiz🥰
Adabay1310 Aslhn2101 maşallah canım sağlıkla alırsın inşallah kucağına..benim daha çok yeni 5 haftalık keseyi bile göremedim çok korkuyorum ilk gebeligimde ben de daha zayiftim 3 yaşında bir oğlum var 3 yıldır baya kilo aldım tam diyete başladım 9 kg verdim sonra hamile kaldım ama hala çok çok fazla kilom nasıl geçecek onca ay bilmiyorum
Aslhn2101 Adabay1310 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah. Daha çok küçük ama normal görülmemesi🥺 ben kontrole 7. Haftada gitmiştim yine sıkıntılı durum olur korkusu ile beklemek istedim kalp atışını da duymuş oldum. Biraz daha sabret 7 haftalık olunca gidersin🌸 lekelenme türü şeyler yoksa korkmana gerek yok bol bol dinlen 🌸
zuhaall Aslhn2101 şuan 22 haftalık hamileyim 18 haftalık olana kadar toplamda 2 kilo aldım ben şuan kaç kilo aldım bilmiyorum ama tartılmadım
Meryyil Aslhn2101 Merhaba 82 ile hamile kaldım şu an 89 um 16+4 hamileyim ,bende kiloyu takiyorum şeker tansiyon falan olur bebegge zararı olur diye ,kontrollü gidebilmek için bugün diyetisyene başladım bakalım
Aslhn2101 Meryyil hayırlı olsun canım inşallah faydasını görürsün🌸 fazla kilo almadan sağlıklı bebeklerimizi kucağımıza alalım🥺🥰
zuhaall Aslhn2101 inşallah canım ama sana şöyle diyeyim ben keşke senin kilonda hamile kalsaydım şuanki kilomla doğum yapardım en azından 😂 boyum uzun ama ben hiç senin kilonu görecek kadar düşemedim diyebilirim
Adabay1310 Aslhn2101 lekelenme yok çok şükür canım ama çevremde herkes bu kiloyla nasıl hamile kaldin bebek tutunamaz pıhtılaşma olur falan diyorlar gözüm çok korktu açıkçası beta değerlerim de sıkıntılı 2 kat artıyor ama iki kattan fazla artmıyor
Ftma-ozknr Aslhn2101 bende cok kılolu hamıle kalanlardanım ilk haftalar baya verdım bulantıdan sımdı fazlasını aldım verdıklerımı doktorum şeker tansıyon için risk dıyor tansıyorum ıyı gıdıyor suanlık şkerde tokluk baktırdım ıyı açlık baktıracam bu haftada dikkat etsemde hergun kılo alıyorum gıbı ne yapacaz bılmıyorum daha 26 haftalıgım
Aslhn2101 Adabay1310 anladım canım umarım korktuğun hiçbir şeyi yaşamazsın hakkında hayırlısı olsun inşallah
Summerwine Aslhn2101 21+2 yım şu an 102.5la hamile kaldım şu an 111 oldum 🤣Allah’tan boyum uzun ama boyumda artık kaldırmıyor 🤣
Bernnnaaaa Aslhn2101 78 ile hamile kaldım şuan 83 kiloyum. Ve 8 aylık hamileyim dikkat ediyorum yediklerime 🙂
Aslhn2101 Ftma-ozknr bende öyle hissediyorum sanki günden güne fazla kilo almış gibi geliyor🤦🏻♀️ açlık şekerim normal çıktı tokluk şekerine baktırmak istiyorum umarım sıkıntı çıkmaz sonuçlarımızda