Yaycocugu Annee68 yani bende sadece normal burçları biliyorum pek bir bilgim yok ama evde dinlendiğim için artk tv de sürekli çıkıyolar dinliyorum sonra dinlediğime pişman oluyorum😁🙈
Annee68 Yaycocugu en iyisi hayatımızdan olumsuz düşünceleri çıkarmak Allah ’ın izniyle her şey güzel olsun hepimiz için
Portakalcicegi Annee68 5700 dü canım en son birkaç hafta önce sorduğumda zam gelmediyse eğer bu şekilde. Birde benim ikiz olduğu için biraz yüksek diyorlar fiyatı. Yine en uygun bu yani. Baska hastane ile de görüşmüştük önceden orada normal 5 ise mesela ikiz diyince 8-9a cıkıyordu.
Portakalcicegi Annee68 malesef kiii öyle, fiyat söylerken bile eklediler zam gelmezse falan diye. Yılbaşından sonraya kalırsa artar diyorlar hemen. Aslında 4 Ocak doğumum ama o zaman kalmayacak zaten birde kalsa ne olur bilmiyorum.
280322- Annee68 bu gün işlerini pek anlamıyorum ya neye göre şu gün olsun bu gün olsun diye karar veriyorlar çok korkuyorum bende erken alınıp sıkıntı olmasından Kasım sonu Aralık ilk haftası gibi olucak benimde ama 😐
Yesimm95 Annee68 bende 35+4teyim doktorum 24Kasım ile 30 Kasım arasında bigün seç dedi bakalım henüz seçemedik 😊
Annee68 280322- evet yaa biz de b9 sorduğumuz da aralık da zam gelicek demişlerdi kasım da zam gelmiş aralık da bi zam daha gelicekmis 🤦♀️
Annee68 milamomm evet etrafımdaki doğum yapan herkes yanına mutlaka bi şeyler götür diyo kahve ve çay galiba baş ağrısı olmasın diyeymiş. Kuru yemiş hurma felan da önermişlerdi aslında
milamomm Annee68 evet bende duydum kahve bitter çikolata baş ağrısı içinmiş birde kayısı hoşafı diyorlar tuvalet kolay olsun diye