Portakalcicegi Annee68 ay ben değilim ama baya erkenden verilmiş Sezeryan tarihi 😊 neye göre veriliyor acabaa, bende ikizlerimle 31+5 teyim 32+2 de Nst cekilecek acaba bana da bu kadar erkenden tarih verebilirmi kii 😊😊
Yesimm95 Annee68 bende 35+4teyim doktorum 24Kasım ile 30 Kasım arasında bigün seç dedi bakalım henüz seçemedik 😊
Annee68 Portakalcicegi Ben 35 +1 haftalık hamileyim doktorla konuşmuştuk bebişimin gelişimi iyi olduğu için 38+2 de alicam dedi ve gün verdi bugün 🤗🤗
Portakalcicegi Annee68 bizim içinde 35. Hafta son yani hemen hemen aynı kadar vaktimiz kalmış oluyor belki bana da gün verir o zaman çok heyecanlı 😊 İnşallah sağ salim alırsınız kucağınızaa miniğinizii🌸🤍, ilk sezeryan mı olacak 😊
Annee68 Portakalcicegi evet ilk olucak Allah nasip ederse Sizin de ilk galiba sağ salim alırız inşallah kucağımiza🤗
Aksakal1907 @Annee68 bugün bizde sezeryan günümüzü aldık ve 17 Kasım da inşallah kucağıma alacağım 🥰🤲
Annee68 Aksakal1907 size daha da az kalmış Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤗nerde doğum yapiyosunuz orda ücretler ne kadar
milamomm Annee68 evet canım kısmen hazır 😊 hastane çantasına pijamalarımı falan koyucam bitiyor sonra senin nasıl gidiyor
Annee68 milamomm Bende hazırım aslında ama ekstra kahvedir çay alıştırmalık hazırlamak istiyorum aslında ne alsam diye düşünüyorum
Aksakal1907 @Annee68 evet çok az kaldı 🤗🥰 Ümraniye özel afiyet hastanesinde yapacağım isteğe bağlı sezeryan olduğu için sanırım fiyat 4750 zam gelmemiştir inşallah 😄
Annee68 Aksakal1907 valla çok iyi ben Aksaray da bi özel hastane de yapıcam 8250 diyolar kasım başında zam gelmiş
Yaycocugu 36+1 haftalığız normal düşünüyor doktorum ben hala kararsızım🙈 ama sezaryen olucaksam 28 kasım veya 5 aralığa kalıcam 🤷🏻♀️🤰🏻
Yaycocugu Ay bide bu astroglar insanın içini şişiriyolar yok tutulmalar yok mars restrosu doğumumuzda mars retrosu olucak insanın aklına kötü şeyler sokuyolar
Portakalcicegi Annee68 5700 dü canım en son birkaç hafta önce sorduğumda zam gelmediyse eğer bu şekilde. Birde benim ikiz olduğu için biraz yüksek diyorlar fiyatı. Yine en uygun bu yani. Baska hastane ile de görüşmüştük önceden orada normal 5 ise mesela ikiz diyince 8-9a cıkıyordu.