Ayayka bunların belirli bir güne kadar teslim tarihi var o güne kadar hep aradık müşteri hizmetlerine hiç bağlanmadı hep otomatik konuştu sonra o tarih geçince eşim her gün aradı en sonunda pes edip getirdiler ama çok uğraştık arabaya sığıcaklarını bilsek gidip kendimiz alıcaktık o dereceye getirdiler yani