Ays19Ays merhabalar biz alışveriş yaptık bebeğimin odası için gardrop ve şifonyer aldık memnunuz en azından eksiksiz gönderdiler 10-15 gün onların kargoya vermesini bekledik horoz lojistikle gönderdiler çok berbat bir şirket mobilyalar gelmesine rağmen tam iki hafta getirmediler. Onun dışında biz fiyatına göre memnun kaldık